04:36 1

Zul Ariffin Dedah Pengalaman Bercinta Dengan Abby Abadi

Zul Ariffin Dedah Pengalaman Bercinta Dengan Abby Abadi


Umum mengetahui Zul Ariffin pernah bercinta dengan Abby Abadi.

Ramai nak tahu adakah Abby Abadi garang dan queen control orangnya. Pernah kena cakar?

ini jawapan Zul di Rotikaya:
“Saya pun tak berani hendak komen mengenai isu ini. Kita tidak tahu apa sebenarnya yang telah berlaku di sebalik kejadian ini. Apa yang boleh saya cakap sepanjang 3 tahun saya bersama, dia ialah seorang yang baik dan bukanlah seperti yang didakwa”

“Tidak pula dia mencederakan saya. Semuanya baik setakat mana saya bersamanya seketika dahulu. Saya sebenarnya tahu pun perkara itu daripada media dan yang lain-lain saya tidak tahu secara terperinci di sebalik apa yang sebenarnya telah berlaku,“




1 comments: