23:19 0

6 GAMBAR Pernikahan Siti Elizad Dan Suami


6 GAMBAR Pernikahan Siti Elizad Dan Suami



Pelakon Siti Elizad merupakan teraju utama drama Teman Lelaki Upahan yang mendapat tempat di hati peminat drama melayu.
~Cara Berjimat Paling Best (KLIK SINI)

Akhirnya Siti Elizad mengesahkan dirinya sudah bernikah dengan jejaka pilihannya bernama Shamsul pada Januari yang lalu.

Ini komennya:

“Saya mengaku sudah bernikah dengan Shamsul pada tarikh itu tetapi majlis kami berlangsung secara tertutup dan hanya dihadiri oleh keluarga dan rakan rapat saja. Saya terpaksa diamkan diri selama hampir tiga bulan sebab bapa minta jangan dikecohkan kerana dia kurang sihat,”

“Jadi saya terpaksa dengan berat hatinya mengakui saya sudah bernikah. Saya minta maaf sekali lagi kerana merahsiakan hal ini daripada semua,” 

Siti Elizad dan suami Shamsul Baharin Rahman telah bernikah 11 Januari 2015 di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Pengantin lelaki menyerahkan mas kahwin sebanyak RM777. Pihak lelaki juga memebri tujuh dulang hantaran dan berbalas sembilan oleh pihak perempuan.

berikut beberapa keping gambar pernikahan Siti Elizad dan suami:



~Cara Berjimat Paling Best (KLIK SINI)







0 comments:

Post a Comment