01:07 0

Almy Nadia Mengamuk Sakan Apabila Digelar Gemuk

Almy Nadia Mengamuk Sakan Apabila Digelar Gemuk


Pelakon Almy Nadia mengamuk sakan apabila dikutuk kerana berbadan gemuk. Almy Nadia yang baru melahirkan cahayamata pertama dengan Fizz Fairuz melahirkan rasa stressnya digelar gemuk.

~ Amaran:  Bawah 18 Thn Jangan Klik Ni -> (DI SINI)

Ini komen Almy Nadia:

Agak stress yer!!!! Gila tak stress ke sana sini cakap aku gemok.Yess aku sedar aku gemok. Ni nak bgtau sat, masa aku mengandung aku 90kg overweight FAHAM. Jadi lepas beranak aku turun pun sikit ja. Ya aku akan kuruskan badan balik FAHAM!!! Sabar sat naa.

Aku nih baru ja beranak baru 2 bulan FAHAM!!! FAHAM ke ta sekarang!!!FAHAM KA TAK!!!!

Aku memang nak kurus, sapa taknak kurus. Aku pun menyamph tgk bdn besar mcm nih. Sbb bdn besar mcm ni aku penah kena hina, kena caci, kena kutuk sbb gemok. Mcm skrg org dok kata aku mengandung lg la, gemok mcm "ba alif ba ya" la, gemok nak mam laa.

Macam-macam korang kutuk aku. Setiap pic aku korang kutuk aku. Sampai aku naik menyampah n naik sawan. Sampai aku boleh jadi gila sampai takmau keluaq rumah. Sedangkan aku ni masih menyusu badan anak aku baru berusia 2bulan.

Pikiaq ada otak ka tak!!!!!! Ini ja aku nak bgtau baca dan pikiaq. Toksah dok nak komen. Macam diri baik sangat.

Sebelum ini Fizz Fairuz melahirkan rasa tidak tisau kerana berat Almy yang bertambah gemuk selepas melahirkan anak mereka, namun ternyata Almy Nadia masih stress kerana mulut orang di sekitarnya dan juga komen di IGnya.





0 comments:

Post a Comment