18:59 5

Farid Kamil Luah Rasa Terkilan Dengan Diana Danielle

Farid Kamil Luah Rasa Terkilan Dengan Diana Danielle


Ini kali pertama Farid Kamil memberi komen tentang isterinya Diana Danielle yang tampil dengan imej kurang elok beberapa bulan yang lalu.


~IKLAN: Inginkan Kulit Cantik? (KLIK SINI)


Melalui 2 photoshoot iaitu majalah Glam (Januari) dan majalah Esquire (Mac), Diana Danielle beraksi dengan pakaian tidak cukup kain.

Ini komen Farid Kamil: (MalaysianDigest)

"Terkilan, Saya tidak mahu komen tentang perkara tersebut kerana isu itu sepatutnya diajukan kepada pihak artis berkenaan iaitu Prokuya Studio.

"Sebagai suami, saya tidak mahu mencampur-adukkan soal peribadi dan kerjaya.

"Apa yang saya boleh katakan ia satu situasi atau 'hybrid problem' iaitu satu situasi yang tak pernah dialami.

"Ini mungkin salah satu dugaan dan ujian saya sebagai seorang artis. Saya hanya mampu berdoa untuk semuanya baik-baik saja,"

Farid Kamil juga hanya menjawab "Wallahualam" apabila ditanya adakah Diana Danielle akan tampil dengan imej sebegitu lagi di masa akan datang.


5 comments:

  1. Sorilh, tak akan aku stay kat hotel ni lg. Indah rupa dr kabar

    ReplyDelete
  2. Sori, terbalik. Indah kabar dr rupa

    ReplyDelete
  3. Sori, terbalik. Indah kabar dr rupa

    ReplyDelete