19:46 0

Gambar Kekasih Pelawak Jihan Muse, Dah 8 Tahun Bercinta

Gambar Kekasih Pelawak Jihan Muse, Dah 8 Tahun Bercinta



Pengguna Phone 
Tak Boleh Baca?
KLIK SINI <

Jihan Raja Lawak yang merupakan ahli kumpulan SYJ sebenarnya telahpun mempunyai kekasih hati.

Nama kekasihnya Ungku Hariz, seorang pelakon baru. Ungku Hariz juga merupakan peserta program Pilih Kasih musim kedua.

~Jom Hilangkan Parut (KLIK SINI)

Ini komen Jihan Muse tentang percintaannya:

“Saya tidak mahu soal cinta lebih menonjol, apatah lagi Hariz tidak menggemarinya. Saya dan Hariz pendatang baru, kalau belum apa-apa sudah jaja cerita begitu, takut nanti orang meluat,”

“Bukankah jodoh itu Allah yang tentukan. Saya tidak pernah meletakkan sasaran waktu bila kami harus bernikah. Pernah sebelum ini saya membuat perancangan akan bernikah pada usia 23 tahun, tetapi gagal.

“Kemudian saya sekali lagi membuat perancangan untuk bernikah pada usia 27 tahun”

“Tetapi ia tetap tidak berlaku juga. Sekarang apabila usia melepasi 30 tahun, saya langsung tidak meletakkan sasaran. Kalau datang jodoh, saya terima dengan tangan terbuka, sama ada cepat mahupun lambat,”

Jom lihat gambar Ungku Hariz, kekasih Jihan Muse:









0 comments:

Post a Comment