08:14 2

Johan Raja Lawak Komen Isu Kontroversi Di ABPBH 2014

Johan Raja Lawak Komen Isu Kontroversi Di ABPBH



Johan Raja Lawak sememangnya paling mencuri perhatian di pentas Anugerah Bintang Popular Berita Harian semalam.

~Cara Nak Hilangkan PARUT Di Badan Paling Mudah (KLIK SINI)

Selain berjaya memenangi kategori penyampai radio paling popular, Johan juga tampil dengan gaya yang bergaya ala-ala Anuar Zain (LIHAT SINI).

Dan juga tidak lupa kontroversi "bercumbu" yang melanda dirinya dan juga isterinya Ozlynn pada malam itu (BACA SINI).

Ramai nak tahu apakah reaksi Johan Raja Lawak apabila kejadian mencumbu isterinya itu menjadi bualan orang ramai.

Ini komen Johan: (MalaysianDigest)

"Apa pun yang jadi, isteri saya ada di sisi saya selama 24 jam. Isteri saya orang pertama yang tahu segala apa yang saya capai.

"Saya berkongsi semua dengan isteri saya, susah senang dan dia sentiasa ada di sisi.

"Saya tidak kisah dengan tanggapan orang dan apa yang orang mahu kata sebab dia isteri saya, Jadi, tiada masalah melainkan jika kami belum berkahwin atau dia bukan isteri saya," 

Itulah jawapan ringkas Johan tentang hal ini.

2 comments: