18:15 0

Komen Zizan Tentang Pelawak Kasanova


Komen Zizan Tentang Pelawak Kasanova


Pelawak popular Zizan Razak tampil memberi komen tentang pelawak kasanova yang kini masih menjadi misteri.

Zizan dilihat terkejut apabila dituduh pelawak kasanova berkenaan setelah Tauke awal-awak kagi tampil membersihkan diri dengan menafikan perkara tersebut.

Ini komen Zizan Razak:

“Saya terkejut dan tidak selesa apabila orang mula bertanyakan saya kesahihan cerita ini. Lebih memeranjatkan apabila ada peminat yang ‘tagged’ nama saya di laman sosial Facebook dan Twitter. Saya tahu mereka hanya `tagged’ saja, tiada maksud menuduh saya”

“Tetapi ia bahaya buat kerjaya saya sebagai selebriti. Namun, saya tidak tercalar dengan isu ini kerana rezeki datangnya dari Allah SWT. Mungkin ini satu lagi ujian buat saya,”

Nampaknya kini Tauke dan Zizan Razak telah menafikan perkara tersebut. Siapakah orangnya?

0 comments:

Post a Comment