03:32 0

Pelakon Awal Ashaari Dirompak Pula

Pelakon Awal Ashaari Dirompak Pula



Awal Ashaari mendedahkan ketika dia mengalami kemalangan jalan raya di Melaka bulan Mac yang lalu, barang-barang peribadinya turut dirompak oleh pihak tak bertanggungjawab.

KLIK SINI

Aduh, bagaikan jatuh lepas itu ditimpa tangga pula. Dah la eksiden, kena curi pula. Nasib baik dompet tak dicuri.

Ini komen Awal Ashaari:

“Saya tahu selalunya apabila berlakunya satu satu kemalangan, ada saja orang yang tidak bertanggungjawab cuba mengambil kesempatan terhadap kejadian yang berlaku terutamanya mencuri barang- barang mangsa.

Bagi saya itu tidak patut kerana mereka perlu menghulurkan bantuan. Saya juga mengalami nasib yang sama apabila beberapa barangan keperluan penggambaran milik saya diambil. 

Peliknya kasut yang saya pakai pun boleh hilang. Mujurlah dompet saya tidak dicuri,”

Haih, sekarang memang banyak betul kes curi, orang tengah kemalangan pun boleh kena rompak.


PROMOSI APRIL..........................HILANGKAN SEGALA PARUT✘ Parut Kudis✘ Parut Selulit✘ Parut Jerawat✘ Parut...
Posted by Azanis Scar Serum Untuk Hilang Parut on Sunday, April 12, 2015

0 comments:

Post a Comment