21:47 0

Pula Dah: Zizan Razak Tampil Nafi Kahwin Jun Ini


Apa Kes: Zizan Razak Nafi Kahwin Jun Ini



Baru-baru ini akbar Berita Harian ada menulis bahawa Zizan Razak bakal berkahwin selewat-lewatnya Jun ini.

Namun hari ini, keluar pula kenyataan bahawa Zizan Razak menafikan bakal berkahwin bulan Jun diakhbar Harian Metro.

Ini komennya:

“Memang saya akan berkahwin tahun ini tapi belum tentu Jun seperti yang kecoh diperkatakan. Apa apa pun saya kena berbincang dengan keluarga dulu sebab baru sebulan saja kenal”

“Terkejut sangat bila baca laporan saya akan berkahwin Jun depan. Kalau sudah berjumpa dan berbincang, barulah saya berani sahkan tarikh. InsyaAllah kalau semua berjalan lancar memang tahun ini juga sebab saya bukan makin muda,” 

Zizan juga akui telah putus dan tiada hubungan dengan Emma maembong

sumber: Rotikaya

0 comments:

Post a Comment