20:21 0

Selalu Tayang Anak Tiri, Hanez Suraya Dikecam Poyo Dan "Show Off"


Selalu Tayang Anak Tiri, Hanez Suraya Dikecam Poyo Dan "Show Off"


Apabila mengahwini Romie Razin Adilha, pelakon cantik Hanez Suraya  selalu upload gambar kemesraan bersama dua orang anak tirinya iaitu  Putra Adreeshah, 9 tahun dan Putra Rayqashah, 3 tahun.


Jom Rawat Dan Hilangkan PARUT 
-Parut Luka -Parut Jerawat -Parut Lepas Bersalin
-Parut Selulit -Parut Chiken Pox
Jom Ketahui Cara Hilang PARUT --> (KLIK SINI)

Ramai peminat yang menyokong dan memberi komen positif apabila jelas kemesraan yang terlihat di dalam gambar-gambar itu. Namun ramai juga terutama haters yang memberi komen-komen negatif dan mengatakan Hanez hanya suka menunjuk-nunjuk sahaja.

Ini komen Hanez Suraya tentang hal ini: (murai)

“Buat baik orang mengata, buat buruk apatah lagi. Jadi saya menjadi diri sendiri, itu akaun Instagram saya, apa orang nak kritik, saya terima. Semenjak dulu lagi, apa yang saya lakukan, pastinya ada komen negatif. 

Apa yang saya kongsikan di laman Instagram adalah untuk peminat yang menanti kemaskini terbaru dari saya dan mereka menerima semua itu dengan positif. Pada sesiapa yang melemparkan kritikan dan memberikan komen buruk, saya terima sahaja dan memaafkan mereka,” .

Sementara itu, Hanez Suraya akui masih dalam proses mempelajari selok belok berumahtangga. Dia juga suka memasak untuk suaminya.

Tambahnya lagi, Hanez Suraya juga bakal mengerjakan ibadah Umrah bersama suami tidak lama lagi.

Baca Juga: TAUKE Raja Lawak Buat Hal Lagi? (BACA SINI)


0 comments:

Post a Comment