06:39 0

Shila Amzah Perli Ayda Jebat?

Shila Amzah Perli Ayda Jebat?


[Tak Boleh Baca? KLIK SINI]

Kecoh di twitter, artis popular Shila Amzah dilihat memerli Ayda Jebat, seorang pelakon dan artis baru yang sedang meningkat naik.


Menerusi laman web Murai, ada email dari seorang yang kurang senang dengan tindakan Shila Amzah memperlekehkan penggunaan ayat "MuahCiked" yang kebetulan sering digunakan oleh Ayda jebat.

Adakah Shila Amzah tujukan kata-kata perlian tersebut kepada Ayda jebat, hanya dirinya sahaja lah yang tahu kan.

Ini komennya:




Ini komen pengguna laman sosial:




Wartawan Murai telah bertanya hal ini kepada Ayda jebat. ini komen Ayda jebat:

“Saya tahu perkara ini menerusi peminat saya. Sejujurnya, saya rasa pelik. Saya sendiri tidak tahu tweet itu ditujukan kepada siapa sebenarnya. Saya merasakan perkara itu adalah benda kecil yang tak perlu diperbesarkan dan tidak patut menjadi isu pun.

“Tetapi, saya rasakan semua orang tahu yang saya menggunakan perkataan ‘#muahciked’ untuk berinteraksi dengan peminat saya. Itu boleh dikira sebagai perkataan saya sendiri untuk bermesra dengan peminat. Semua artis pun ada ayatnya tersendiri untuk berinteraksi dengan peminat,”

"Jika benar ada yang rasa annoying dengan perkara tersebut, seharusnya perkara itu didiamkan sahaja. Sejujurnya, saya sendiri tak kisah jika ada sesiapa pun mahu tweet mengenai perkara itu, saya pun tidak respon perkara tersebut di Twitter tetapi ianya telah mengguris hati peminat-peminat saya,”

Itulah jawapan Ayda Jebat yang akui tiada masalah dengan Shila malah tidak pernah pun berjumpa dengan Shila Amzah.

0 comments:

Post a Comment