18:02 9

Wajah Isteri Khairul Fahmi, Leuniey Yang Sedang Mengandung Dikutuk

Wajah Isteri Khairul Fahmi, Leuniey Yang Sedang Mengandung Dikutuk 



Leuniey Natasha isteri kepada Kharul Fahmi Che Mat (Apek) kini disahkan sedang mengandung anak kedua mereka.

Satu keping gambar Leuniey tanpa mekap kerana alahan mengandung telah menerima kutukan dari pengguna laman sosial.

Namun ramai yang tidak bersetuju dengan beberapa kutukan yang negatif ini terutama dari haters.

Malah ramai bersyukur kerana isteri Apek itu telah berhijrah memakai hijab dan memujinya masih cantik.

p/s: Tak baik kutuk orang apatah lagi yang sedang mengandung

Jom lihat:








9 comments:

  1. assalamualaikumm..peliknye la hai dengan sikap manusia akhir zaman ni..insaf lah kalian..y kalian pertikaikan tu ciptaan Allah..xpayah lah nak pertikaikan..manusia sehebat hebat ciptaan Allah swt..moga kalian mndapat hidayah..dosa dengan Allah blh direct mintak maaf.dosa mengumpat org kn mintak maaf dgn org jgk!so berhati2 la..sekadar peringatan utk diri sndiri jgk.. :)

    p/s..alhamdulillah sb wife apek da bhijab..cantik!..moga hidup sntiase dibawah payung rahmat Allah insyaAllah.:)

    ReplyDelete
  2. macam2 org komen pasal org..

    ReplyDelete
  3. Cantik jee lagi...mgdung mestilah berisi...kdg org ngdung xsuka makeup.msg2 mulut puaka

    ReplyDelete
  4. Masih cantik seperti dulu. X ubah pun malah makin manis

    ReplyDelete
  5. Masih cantik seperti dulu. X ubah pun malah makin manis

    ReplyDelete
  6. cantik jer saya tengok... biasa la mengandung.. muka bulat2 sikit.. normal la kot... jangan cakap macam2 kat isteri orang.... tak baik...

    ReplyDelete
  7. bodoh tul la sapa yg komen cmtu. normal la tu prmpuan mngndung memg cmtu

    ReplyDelete
  8. cantik salah xcantik pun salah...

    ReplyDelete