21:23 0

Rita Rudaini Dedah Perangai Zarema Zainal, Isteri Adil Zafuan Yang "Saiko"

Rita Rudaini Dedah Perangai Zarema Zainal, Isteri Adil Yang "Saiko"



Rita Rudaini telah memuatnaik satu nombor telefon yang didakwa menggangunya tengah malam ketika dia sedang sibuk menidurkan anaknya.

~Siapa Suka Menyanyi (KLIK SINI)

Nombor yang jelas terpapar itu merupakan nombor milik Zarema Zainal yang merupakan isteri kepada Aidil Zafuan.

Ini gambarnya:

Jika diperiksa, nombor itu milik Zarema
Rita Rudaini menulis caption dengan hashtag menggelar Zarema wanita skodeng dan "saiko". Rita Rudaini juga dedahkan Zarema telah stalk Ig dan juga WhatsApp miliknya.

Ini caption Rita Rudaini:


Alahaiiiiiiii..nak apa kacau org mlm2 niiii...org tgh sibuk nk bg ank2 tido laaa oiii...xcukup skodeng kt ig,skodeng watsap i olls u ollss....Kan dah terkantoiii..ALLAH marah tuu...nak apa kol2 ni alahaiiiiii 😂😂😂😂 jgn main2 dgn i olls ye...klau xberapa bijak tu tolg simpan bodoh bengap tu dlm poket 😂 jgn nk tunjuk sgt,xberapa bagus laaa 😂 nasib laa i olls ni ada rasa kesian skit kt u olls ni oii,klau tidak i olls letak terus nama u olls yg terpampang kuar kt screen watsap td...satu msia tau...tp i olls hati xsebusuk u olls 😂😂 #memangsahsakitotakkau ni #memangsahsaikotahapdewakauni #Certekacertekasape 😂😂 byk masa sgt la tuuu smpai WATSAP i olls pon di skodeng n siap simpan no i olls 😂 wowww teruja sgguh i olls ada peminat fanatik mcm u olls ☺️👍 #jgnskodengsgtnanntimental #jgnjgnjgnnntidptbarahotak #jgnlamainkolkolsysmpaipagi KASI TUNJUK NUMBER DIA SKIT..SEKARANG SAPE YG GILA? 😂 TEPUK OTAK TANYA DIRI SENDIRI 😂 U OLLS CEK SENDIRI LAH KT CELCOM NAMA DIA OR CUBA KOL KACAU DIA PLAK..ASYIK DIA JE KOL KACAU ORG 😂 YA ALLAH lindungi kami ank beranak dr mereka yg menzalimi kami..😌


0 comments:

Post a Comment