00:36 0

Elizabeth Tan Ada Bukti Shahrul, Tunang Adira Cuba Menguratnya


Elizabeth Tan Ada Bukti Shahrul, Tunang Adira Cuba Menguratnya



Wow memang kontroversi kisah ini. Gosip yang melibatkan Elizabeth Tan, Adira dan juga tunang Adira iaitu Shahrul.

Telah dikatakan Elizabeth Tan menjadi punca keretakan hubungan Adira dengan tunangnya itu sehingga ada ura-ura mengatakan pertunangan mereka telah terputus.


Tuduhan itu ternyata membuat Elizabeth Tan tidak senang lantas memberi cerita yang sebenar tentang hubungannya dengan Shahrul:

Ini komen Elizabeth Tan:

“Masa saya mula-mula mengenali Shahrul, saya memang tak tahu dia sudah bertunang malah daripada cara dia sendiri dari awal pun memang dia nak mengurat. If ada orang nak salahkan saya, saya ada bukti yang dia flirt dengan saya and I’m not flirting back”

“Saya dapat tahu dia sudah bertunang pun dari salah seorang jurusolek. Bila saya tahu situasi yang dia sudah bertunang dan nasihatkan demi kebaikan, Shahrul pernah kata – girlfriend je pun (merujuk kepada Adira). Jika saya salah, Adira sudah lama akan jumpa dengan saya,” 

Nampaknya dah pecah temebelang si Shahrul ini cuba mengurat dan curang dengan Adira. Nasib baik Elizabeth Tan ada bukti. penting tu untuk bersihkan diri yang tak bersalah.

0 comments:

Post a Comment