Kenyataan Balas Azwan Ali: 'Teruskan Support Betina Najis MENATE'

Kenyataan Balas Azwan Ali: 'Teruskan Support Betina Najis MENATE'



Azwan Ali telah membuat kenyataan balas ekoran kes dirinya memaki hamun seorang gadis yang cuba memperkenalkan kedai steak Menate.

Azwan Ali yang menjadi bahan ketawa orang ramai kerana kes itu, dilihat terus berang dan langsung tidak mengaku salah kerana memaki tanpa asal usul periksa walhal Azwan Ali yang tersalah sangka.

Sehinggakan kedai Menate steak house itu turut dimakinya yang dikatakan tidak setaraf kedai steak yang lain seperti Nando's Dome dan sebagainya.

Jom baca kenyataan terbaru Azwan Ali:


Ini pula beberapa komen lain: (sumber: RakanGosip )



Rata-rata terkejut dengan kenyataan terbaru dan juga pendirian Azwan Ali yang dilihat terlalu ego dan tak mengaku salah walhal sudah jelas lagi tersuluh kesilapan yang dibuatnya.

Namun ada juga yang tak terkejut dengan sikap selebriti ini kerana sememangnya dia sering mencetuskan kontoversi.

Respon Terkini Owner Me'nate Steak House (KLIK SINI

14 comments:

  1. wow, tak kudis, tapi makian ko menunjukkan kanser suda merebak~~

    ReplyDelete
  2. aa tak jmpe lg kot lwn dia.. maki pun tak guna org mcm ni. smoga keinsafan tu dtg dlam hdup dia.

    ReplyDelete
  3. Mohon stesen tv banned si mulut busuk AA ni...baru tau langit tinggi rendah...

    ReplyDelete
  4. adik sapo laaa.adoooii...memalukan keturunan

    ReplyDelete
  5. Mati jadi anjing aku rasa bapok ni

    ReplyDelete
  6. Tak faham pergi Haji dan Umrah berkali2 tapi sikap masih macam........fikir2kan lah ...sekrang ko di atas in syah allah ko akan ke bawah tanah juga akhirnya.. Aaaamiiinn...

    ReplyDelete
  7. Stesentv kindly block /banned org yg macam ini biar dia rasa bila x ada PENDAPATAN !!kalau dia nak buka bussiness sapa yg nak support mulut Jamban Nauzubillah macam ni baru dia tau nak pijak nandos or dome kah x mampu !ya Allah org yg macam ni biar dia pijak kota mekah biar dia jadi bisu selagi x mintak maaf pada org yg dia aibkan !sama sama kita semua aaamin kan

    ReplyDelete