20:37 0

Komen Didie Alias Tentang Bertudung


Komen Didie Alias Tentang Bertudung


Didie Alias telah dikritik oleh peminat dan orang ramai kerana tidak berhijab apatah lagi anak-anak perempuannya semua berhijab hanya dirinya sahaja yang belum.


~ Jom Dapatkan Kulit Cantik Dan Licin (INI CARANYA- Klik Sini)

Ini komen Didie Alias: (mStar)

"Memang ramai bercakap mengenai perkara ini selain turut menerima kritikan dan komen negatif daripada peminat tetapi saya tidak boleh hendak menutup mulut orang lain.

“Bagi saya berhijab atau tidak bergantung kepada niat dan keihklasan kita dalam melakukan sesuatu perkara kerana kalau tidak ikhlas dan sekadar memenuhi kehendak orang lain, memang tidak boleh.,"

“Memang saya tahu ramai orang cakap anak-anak sudah berhijab tetapi ibu mereka belum. Benda itu semuanya atas didikan dan tanggungjawab kita.

“Sebenarnya anak-anak sentiasa mendoakan saya biarpun mereka tidak tegur secara berdepan tetapi saya tahu mereka sentiasa memohon pada Allah untuk saya berhijab,” 

Komen Didie Alias ini tidak dipersetujui orang ramai atas beberapa perkara. Seperti memakai tudung itu merupakan perkara wajib tidak kira ikhlas atau tidak kerana itu perintah Allah.

Keduanya hidayah untuk bertudung bukannya datang sekelip mata tetapi hendaklah diusahakan.

Yang ketiga kita tidak tahu bila ajal datang, mungkin tidak sempat bertaubat dah terlambat untuk berhijrah.

0 comments:

Post a Comment