21:00 0

Punca Sasha Saidin Tak Kahwin Lagi


Punca Sasha Saidin Tak Kahwin Lagi



Pelakon jelita yang juga kakak Zain Saidin mendedahkan punca dirinya tak kahwin lagi. Katanya dia ada ragu-ragu untuk berkahwin setelah dua kali gagal sebelum ini.


Ini komennya:

"Bukan saya serik tetapi rasa ragu-ragu itu ada kerana sudah dua kali saya gagal dalam perkahwinan.

"Pun begitu saya tidak menafikan sedang berkawan rapat dengan seseorang cuma belum masanya untuk mengakhiri hubungan itu ke alam perkahwinan," 

Selain itum ibu Sasha juga risau dengan keadaan penyanyi ini yang masih belum berkahwin walaupun telah mempunya teman lelaki.

Ini kata Sasha:

"Biasalah seorang ibu dia sentiasa bimbangkan saya dan berharap saya akan segera berkahwin dan saya faham perasaannya.

"Tetapi saya tidak boleh buat keputusan berdasarkan permintaan orang lain kerana jujurnya saya selesa  dengan kehidupan sekarang,".

0 comments:

Post a Comment