21:23 0

Zulin Aziz Dituduh Bomohkan Ariz Forteen

Zulin Aziz Dituduh Bomohkan Ariz Forteen


Bekas pengacara Melodi iaitu Zulin Aziz telah dituduh membomohkan salah seorang ahli Forteen iaitu Ariz Forteen untuk mendapat cintanya.

Tuduhan ini dilakukan oleh seorang peminat Forteen bernama Siti Fatimah melalui laman sosial instagramnya.

HOT!!!: INGINKAN KULIT CANTIK UNTUK HARI RAYA? (KLIK SINI)

Zulin Aziz ternyata terkejut dengan tuduhan itu dan telah memberi respon tentang hal ini:

Ini komen Zulin Aziz:

"Saya cuba untuk tidak memperbesarkan isu ini tetapi sampai menuduh saya menggunakan khidmat bomoh untuk mendapatkan cinta lelaki... bagi saya itu melampau dan mampu menjatuhkan maruah saya. 

 "Atas sebab itu juga saya bertindak mendedahkan individu berkenaan di Instagram saya agar dia dapat menghentikan perbuatan tersebut," 

 "Saya tidak tahu wanita berkenaan ada masalah mental atau dia sekadar suka-suka menganggu dan menuduh saya tetapi ia semakin tidak terkawal. 

 "Malah Ariz sendiri yang memaklumkan kepada saya tentang tuduhan terbaharu yang mengatakan saya menggunakan ilmu hitam," 

 "Saya dan Ariz memang tiada apa-apa walaupun sudah banyak kali kami menjelaskan hubungan kami hanya sekadar sahabat baik. 

 "Perasaan cemburu segelintir peminat yang terlalu taksub dengan artis kesayangan mereka menyebabkan perkara ini terjadi dan berharap golongan ini hentikan perbuatan tersebut,"

Jom baca komen Siti Fatima yang mencetuskan kontroversi ini

Ini kmen balas Zulin:


Ariz (paling kanan)

0 comments:

Post a Comment