05:35 0

Hanez Suraya Ulas Rumah Tangga Bergolak

Hanez Suraya Ulas Rumah Tangga Bergolak


Hanez Suraya baru-baru ini memuatnaik beberapa caption di instagram yang kelihatan seperti amat sedih sehingga menyebabkan ada mengatakan mungkin rumah tangganya mempunya masalah.


Wartawan dari mStar telah menemuramah Hanez tentang hal ini. Ini jawapan Hanez Suraya:

"Tiada komen. Ini kerana sekarang saya sudah bergelar isteri orang dan tidak elok untuk saya mengulas tentang perkara tersebut secara terbuka," 

 "Isu dan kontroversi bukan perkara baharu dalam karier saya dan apa yang saya pelajari dari pengalaman lalu adalah jangan cepat melatah dan ambil sikap berdiam diri."

 "Apa yang orang ingin kata tentang saya atau telahan mengenai rumah tangga kami, biarlah," 

Tambahnya lagi, kini pelakon cantik ini lebih fokus dalam menguruskan rumah tangga, suami dan anak-anak tiri selain menjaga kandungannya yang sudah memasuki empat bulan.


0 comments:

Post a Comment