Luahan Hati Suami Yang Dikatakan Curang Selepas 6 Minggu Kahwin

Luahan Hati Suami Yang Dikatakan Curang Selepas 6 Minggu Kahwin



Semalam telah viral video dan kisah seorang lelaki dikatakan curang dengan seorang wanita lain setelah 6 minggu berkahwin.


Gambar suami dan wanita itu telah disebar oleh sang isteri yang amat kecewa. Video di mana sang isteri mengamuk setelah terserempak dengan si suami dan kekasihnya juga menjadi viral.

Kini, lelaki tersebut telah tampil memberi kenyataan dari pihaknya pula. Antara puncanya dikatakan lelaki ini dipaksa berkahwin dengan isterinya.

Apabila membuat solat istikaharah juga, wajah isterinya tiada dan yang ada hanyalah wajah keluarga pihak wanita tersebut.

Jom baca komen panjang lebar dari lelaki ini.





40 comments:

  1. That means you are man but xde telo... senang dpaksa...bodos sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pmpn kbykn mata duitan, x reti bersyukur apa yg ada..

      Delete
    2. setiap orang ada bahagian masing2 utk diuji.harini die,esok lusa kita.wallahualam

      Delete
  2. Whatever the reason, no need to find another girl in the first place. Divorce first, than find your whoever you want. Pathetic excuse to beg for people's sympathy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes. that's the right path. don't string the girl along

      Delete
    2. Yess.. correct!!
      Jgn suka sakitkan hati org.. tetiba nk terasa pulak.. cittt!!

      Delete
    3. super agree with u sir..

      Delete
    4. divorce first? he dont even want to get into the married in the first place. DO u think its easy for him to divorce when its difficult for him to rejects the wedding? And why did that biatch chose to make the fuzz in the public only AFTER their marriage? think thoroughly... one last thing, this is not others family problems, no one else knows better than themselves.. so stop utttering useless comments that helps nothign

      Delete
    5. sounds like ur him lol

      Delete
  3. Why wait 8 years if dr awal u can settle? Nak mainkan org, nmpk sgt dr awal mmg curang. Xde pendirian. Penipu. Kenapa nak kena ada pihak ke3? Come on..ur shit is out, Deal with it.

    ReplyDelete
  4. silp diri nk salahkan solat.puih

    ReplyDelete
  5. Mayb thus is one way he can get relieve of everyhing when he think he cudnt run away.. but we as public didnt really know both problems, I wish they find peace...

    ReplyDelete
  6. Isteri adalah amanah Allah, kita kna jaga. Ramai lagi yg lain yg ingin brkahwin tapi sampai ke sudah tak kahwin2 lagi. Dengan kekasih tu belum tentu Allah izinkan berkahwin.

    Sudah tentu ka petunjuk yg dia dpt tu dari kemahuan Allah? kita bukan rasul, nabi, sahabat, waima walil,. isthiharah sekali dua terus dpt petunjuk. kna konsisten sehingga mmg itu sahaja yg datang sebagai petunjuk. petunjuk bukan hanya dtg dlm mimpi sahaja,. Jgn jadikan isthiharah sebagai alasan kamu utk khianat AMANAH Allah. boleh rosak akidah. Satu lagi, "nampak family tetapi tak nmpk dia",.. mksudnya itu adalah alasan utk tak menjaga amanah? fikirkan la kembali,.

    Sekiranya ada peluang utk rujuk kembali,. silalah rujuk. sama perbetulkan kesilapan masing2. Sy menegur utk peringatan sy sendiri dan yg lain jg, Semoga kita semua dalam rahmat Allah. Yg kurang enak dan x sempurna tu dtgnya dari kelemahan diri sy sndiri dan yg baik dan sempurna itu dtgnya dari Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul... Isteri adlah amanah...at least trus terang... Perempuan tak suke ditipu bro .. Klu bterus terang Dari awal... Xkan jadi mcm ni...

      Delete
  7. Alasan yg tak masuk akal.... Kalau dah jenis lelaki gatal mmg layak bersama dgn betina miang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah.betul u..agree....dia yg gedik....pompuan tu pon gedik...puiii

      Delete
  8. ckp la omputih~ aku org kampung. xphm.

    ReplyDelete
  9. hal rumah tanga org jgn msuk cmpur la.. kne btng idung sndri bru ada akai.. just take care your own bussines keyboardwarrior.

    ReplyDelete
  10. Bodo ni smua..alasan dipaksa kawen! Laki org ngn betina murah nak jgak laki org, lg2 baru kawen mmg 2 2 mcm mintak kene sula...! Bila lelaki tak taw amanah n tgjawab...bila cetek agama, iman ntah ke mana...porak peranda dunia...

    ReplyDelete
  11. Alasan jer semua ni kau dah sentuh prempuan tu kau ckp kau terpaksa kahwin dgn dia.. Laki mcm ni tak layak jadi lelaki jadi jantan jer.. Klu betul lelaki selesaikn la betul2 nk curang2 knpa..dah dri sbdri salah nk salahkan perenpuan pula bodog

    ReplyDelete
  12. dasar jantan lidah bercabang.....pndai nk blame org lain to hide their mistakes.....betina pun miang..klu da tau laki org stay away laa.....mfb....

    ReplyDelete
  13. Speaking pandai..otak bodoh..tak der pendirian dan jenis menempek kat pompuan ni...

    ReplyDelete
  14. Komen mcm lah awak tak akan kena dugaan langsung akan dtg. Ini bahagian dia kena dugaan mcm tu. Tak bole ke doakan kebaikan utk mereka akan dtg. Yg sudah2 lah. Yg akan dtg ada sesiapa bole jamin kmu akan kekal bahagia selamanya dgn pasangannya yg skrg atau akan dtg??

    ReplyDelete
  15. Please la girls.... dok maki kat sini bwat per.... x yah nk maki or letak kesalahan kat org lain.. kita siapa nk hukum siapa...xsedar ker... kadang ksilapan dr kita jgk sbagai wanita... tau main komen jer... thats normal la...kita manusia biasa akan buat ksialapan tau...nobody perfect.... tau dok bela kaum sndri... ade fkir knapa...kita pompuan sbagaibisteri kalau suami bgtau dia da ada pompuan lain..dia nk khawin..ada kita nk dgan rela..tipu la kalaubada yg rela serela rela nya..thats why ada jgk yg curang...aq pompuan so aku tau..kadang x sedar kita pmpuan pun pnca suami jd mcm tu...tau...dia ada quota nk buat camna...biar la dia... kita xyah nk panas kn hati fkir masalah dia...fkir positif ambil crita ni sbagaibiktibar..kita para isteri jg suami elok2 apa2 pun syurga d tlapak kaki suami bg setiap isteri..so x yah fkir masalah dorg..berat mata memandang...berat lg bahu memikul..tau...sorry lau ada kesilapan

    ReplyDelete
    Replies
    1. PERFECT...AMBOI.. TAK SANGKA PULAK KOMEN NI DARI A CUTE AND PRETTY GIRL

      Delete
  16. aku xpandai english. tapi aku dapat rasakan,,ini semua poyo..

    ReplyDelete
  17. hmm ader gak yg mcm2 tgh lyn laki org ni..dok membackup bnda terang lg bersuluh..ckp sng mangkuk ayun ni..grm plak aku tgk..

    ReplyDelete
  18. Terpengaruh dgn drama2 melayu di kaca tv, inilah natijahnya.

    ReplyDelete
  19. Kne paksa ke..tgk pic mcm ok je.. mcm sronok je pic wedding.. pandai berlakon la ekkk

    ReplyDelete
  20. Dua dua salah... cerita aib rumah tangga kpd org luar dan ada hubungan dengan perempuan lain.

    Tiada siapa perlu di pertahankan

    ReplyDelete
  21. Tak berani nak komen apa2..salah siapa mereka berdua je yang tahu, dlm situasi macam ni masing2 nak menegakkan benar diri sendiri..aku ada Isteri & anak2, lebih baik jaga elok2..

    ReplyDelete