00:16 0

Respon Aidil Zafuan Apabila Dituduh Rasuah

Respon Aidil Zafuan Apabila Dituduh Rasuah 


Kecoh di laman sosial apabila pemain bola sepak popular Malaysia dan JDT iaitu Aidil Zafuan dituduh mengambil rasuah.

Selain Aidil Zafuan, seorang lagi pemain dari Singapura iaitu Baihakki turut terima tempiasnya

Ini komen dari Aidil Zafuan:

Cakap boleh sebarang cakap. Aku cari rezeki halal jgn nak tutup sumber rezeki aku. Tolong jgn nak taruk pasir kat periuk nasi aku. 

Aku tidak akan teragak utk ambik tindakan buat laporan polis terhadap pemilik ig @dongorgoroth ni sebab ini boleh menjejaskan karier aku sbg pemain bola sepak. 

Jgn main serkap jarang bro, cakap biar berasas guna kepala otak kau jangan main sedap cakap je! @baihakki5

Aidil Zafuan sememangnya defender yang hebat. Jangan tuduh sebarangan ye.


0 comments:

Post a Comment