00:57 0

Ezlynn Jatuh Sakit, Ini Respon Tentang Isu Rumah Tangga Bergolak

Ezlynn Jatuh Sakit, Ini Respon Tentang Isu Rumah Tangga Bergolak


Artis  Ezlynn memberi respon komen pendekatan tentang isu rumah tangganya ketika ini sebab itu akan mengganggu emosinya.

Menurut Ezlynn, yang berusia 35, sedang dirawat di sebuah pusat perubatan swasta akibat demam viral dan mahu tumpukan perhatian terhadap kesihatannya. Ini respon Ezlynn ketika ditanya:-

"Saya tidak mahu komen tentang itu, memandangkan dia (suami), ia akan buat saya lebih tertekan. 
"Saya mahu fokus kepada kesihatan saya dahulu. Apa-apa boleh hubungi pengurus saya untuk yang lain. Saya harap awak dapat memahami keadaan saya,"

Apabila diasak mengenai situasi rumah tangganya dengan Adam Fahmi Shamsuddin yang dikatakan bergolak ketika ini.

Pasangan ini bernikah  pada 21 November 2011 namun masih belum dikurniakan cahaya mata.


0 comments:

Post a Comment